Photobucket

Friday, December 16, 2011

Terasa... Sayang... (Keliru)

assalamualaikum
makin besar ingat makin pandai fikir,
tapi rupanya ade juga perkara yang aku masih lagi tak tahu,

contohnya kalau berkaitan hal perasaan,

aku nie lembab skit kalau hal-hal macam nie,
slalu je simpan sorang2
aku simpan pun sbb kalau aku cita xde sapa yang paham

pernah jugak aku cerita tapi respons diaorg mcm nak x nak je
rasanya diaorg xde dlm situasi aku kot.
seriusly aku senang berkwn dgn dia
aku xnak dia jadi lebih drpd kwn aku
aku sayang dia as my fwen
but at the same time xtau nape aku bnyak terasa dengan dia
sbb hal mcm nie la aku susah nak faham (keliru)

pernah jugak kadang2 aku menangis pasal dia tapi aku sendiri xphm kenapa??
aku mudah terasa smpai kadang2 rasa aku tue xlogik lgsg..
so aku harap lps aku dah xmudah terasa sbb ade owg pesan
"merasa adalah perasaan yang bahaya"
mungkin sbb kita xsiasat dulu kot..
by the way sampai sini sajelah..
bye2

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...