Photobucket

Thursday, October 20, 2011

SApe Ckp pEraSaan XbLeh BeruBah

my new entry... dapat idea bila baca balik entry2 sebelum nie...

hurm sape ckp perasaan xbleh berubah???
tue highlight tajuk ena utk kali nie...
hurm.. dah capai umur 20 nie rasa mcm dah lama la plak hidup n tgk gelagat owg...
bukan setakat tengok je rasa pun ade jugak..
kalau nak dikira masa sek dulu kalau bab cinta.. akulah owg yang paling ske main2
bak kata owg sekolah lagi la... nnt masuk u msti jumpa yang lagi baik la..
SO aku pun sentiasa main2 masa sek dulu... (aku bukan BDK BAIK pun dulu)

hbis time sek masuk matrik...
kat matrik mmber2 ckp jgn la kejap je kita dkt sini nnt DIA jumpa yang lain plak...
so aku pun skali lagi men2... ske dkt owg LEN tpi dpt OWG LEN tue yang aku mula men2
ingatkan aku sorang je.. rupanya dia pun kenakan aku balik.. (padan Muka)
2 minggu lps tue si AWEK nya cari aku..
start dri ari tue trus aku ske owg len plak
(tgk smpai ke matrik dah brape kali dh perasaan aku berubah)

di universiti
bertekad dalam diri xnak uat keja2 lama dah...
so aku pun uat saja kehidupan aku mcm biasa...
sekarang dah besar so aku dh bleh pikir dah skit...
TAPI ade skali aku ske dkt DIA nie..
sape pun Xtau..
tapi makin hari makin berkurang sbb MCM2 hal sgt dh Jadi
Smpai akupun dh jdi tawar hati...

P/S: manusia mudah mempunyai perasaan sesama manusia, manusia juga mudah hilang perasaan tersebut bila perkara-perkara pahit terjadi pada masa yang sama.....
kesimpulannya: belajar memahami hati bukannya mengikut perasaan... hati yang tulus mengenali lebih bermakna daripada perasaan yang hanya datang apabila kita terasa SYG padanya..........


1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...