Photobucket

Friday, October 22, 2010

SEDIH+BENCI?????


BISMILLAH..
al-fatihah.. terhadap arwah rakan ku khaleeda bahari..
sedeh sgt sbb xdpt bersama2 dgn dia masa hari pengebumian...
satu ja yg aku pikir blk nnt nk pegi lawat kuburnya...

dia seorang yang sgt baik...
sampai ati ade org nak aniaya dia sampai mcm tue..
sesungguhnya.. wujud lagi org yang mcmtue..
xpikir ke sakit ke x? bila diaorg uat macm tue...

seriously aku betul2 terasa kehilangan
walaupun sejak aku masuk matrik aku xberapa rapat dgn dia..
tapi 5 tahun mengenalinya dah cukup utk menunjukkan sifatnya yg lemah lembut itu...

ya allah moga2
ARWAH BERSEMADI DGN AMAN..
kepada sesiapa yang berkenaan... moga2 anda menerima akibatnya...
sesungguhnya Allah itu maha adil dan berkuasa....
aku benci orang tersebut.......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...