Photobucket

Tuesday, August 31, 2010

BUDAK2 RIANG SPTA

hahahaha.... bertemu kembali kita ..
kali nie aku just nak kenalkan korang dgn mmber2 SPTA aku je...
best sgt dpt mmber2 sini..
sume gila2 n always happy bha...
1. alang iskandar @ pekasam
budak paling byk celoteh n mcm kanak2 riang.
2. emir @ neo palapes
dia nie baik skit..
keja dia gelak je bila owg buat lawak..
kadang2 teringin gak nk tgk dia uat lawak..
lagi satu nie la owg yg slalu tido dlm kuliah...
3. timothy @ macam sanchez
nie kaki uat lawak yg men lepas jew...
i like that 1..
plg aku ske prinsip hidup dia n cara dia...


4. cindy @ ratu bundu
yg nie sape x kenal hurm...
merapu no satu..
mcm2 bleh direka.. kreatif betul..
benda plg aku ingat pasal dia adlah airforce

5. emily @ mak cik eskimo
nie ayu skit.. tapi nie la wartwan SPTA..
habis sume gmbar owg tido jadi mangsa dia..
6. annawi @ levi's bundle
klu yg nie plak mmber aku plg rapat dkt SPTA.
dia jugak la bdk yg slalu sakat n menyakitkan aku..
klu nak tau dia nie perasan skit mmg pantang di puji
7. raja syazwan @ justin bibir
tgk kat nama pown kita dah tau..
dia nie plak ske sgt menyanyi n men gitar..
paling senyap skit dlm kalangan kami semua

so nie la keluarga baru aku dkt sini.. best sgt.. nnt episod akan datang(mcm cita movie la plak)
aku introduce kat korang seniour plak ok..
perangai2 dioarg lagi la unik



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...